צובר תאוצה: בליכוד מודיעים על תמיכה ביחיאל לסרי

מוטי הלפרין No Comments on צובר תאוצה: בליכוד מודיעים על תמיכה ביחיאל לסרי

בית הדין של הליכוד פסק כי היחיד שיקבל את תמיכת המפלגה בעיר אשדוד, לקראת הבחירות המקומיות, הוא רה"ע המכהן יחיאל לסרי. בכך מתחזקת מועמדותו כאשר גם אגודת ישראל תומכת בו לראשות העיר, אחרי שהבהירו לש"ס כי תמיכתם בו אינה נתונה למו"מ

Ashdod Mayor Yechiel Lasri casts his ballot at a voting station on the morning of the Municipal Elections, on October 30, 2018, in Ashdod. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ????? ????? ???? ??? ?????? ????? ???? ? ???? ?????? ?????? ??????? ????? ???? ????? ????? ????? ?????? ??????? ?????? ??? ????
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד המכהן שמתמודד לקדנציה נוספת, מתחזק היום (שלישי) כאשר הוא קיבל במכתב רשמי את תמיכתה של מפלגת 'הליכוד'. בית הדין של הליכוד פסק כי הוא יקבל את תמיכת המפלגה גם לראשות העיר וגם למועצה, כאשר מועמד אחר עתר ודרש שהליכוד יתמכו בו על פני לסרי. זאת כאשר כזכור אגודת ישראל הודיעה אף היא על תמיכה בלסרי לראשות העיר.

יעקב שטרית, שמתמודד לראשות העיר אשדוד ומריץ רשימה משלו למועצת העיר, עתר לבית הדין של הליכוד בדרישה שיקבל את תמיכת המפלגה בבחירות הקרובות בעוד כחודשיים. אלא שבית הדין פסק שהתמיכה תלך אך ורק ללסרי, סיעת 'אשדוד בתנופה', מאחר ואי תמיכה בו עלול לסכן את ניצחון הימין-חרדים בעיר. "מדובר בנושא רגיש במישור הקואליציוני, שיו"ר הליכוד מעורב בו", כתבו.

כך, עם הפסק הזה מתחזק כוחו של לסרי בעיר, וסיכוייו לזכות בקדנציה נוספת גבוהים במיוחד. בתחילת השבוע פרסם כתבנו מרדכי הלפרין בתוכנית 'עניין מקומי' בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן, כי אגודת ישראל אף הבהירה לש"ס, שמריצה מועמד משלה לרה"ע אשדוד, שתמיכת החסידים בלסרי לא נתונה לדיון או משא ומתן כלשהו.

גורמים בש"ס ניסו להציע שאגודת ישראל באשדוד תעביר את תמיכתה מלסרי לאבי אמסלם, מועמד ש"ס לראשות העיר, בתמורה להסרת המועמדות של ח"כ אוריאל בוסו בעיר בני ברק – מה שיבטיח את ניצחונו של חנוך זייברט, מועמד 'אגודה' בבני ברק. אגודה כאמור דחתה זאת, גם יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הבהיר לבסוף שהוא לא מוכן לכך מאחר והוא מעוניין בריצתו של בוסו "עד הסוף".



0 תגובות